Alternatifim Cafe

Aç İnsanlar İçin Hergün Bir Kez Tıklayın

Discussion started on İtiraflar

evanescence_bep

Birleşmiş Milletlerin Açlık Sitesine Girin

http://www.thehungersite.com/cgi-bin/WebObjects/CTDSites     

Göreceğiniz Sarı Düğmeye Tıklayın.
Dünyanın Herhangi Bir Yerinde Aç Bir İnsan Yiyecek Alıyor.
Size Hiçbir Maliyeti Yok, Yiyeceğin Parası Reklam Logolarını Görmeniz ile Reklam Yapan Sponsorlar Tarafından Ödeniyor.
Tüm Yapacağınız Bu Siteye Girmek ve Yiyecek Bağışla (Help Feed The Hungry) Düğmesine TIKLAMAK.
Bir Saniye Sürüyor, Günde Sadece Bir Kere Bağışta Bulunabiliyorsunuz.
#1 - Ocak 01 2007, 19:49:45
« Son Düzenleme: Mart 24 2007, 18:04:56 Gönderen: *[email protected]@-c-r-e__* »

sağol çok yararlı özellikle aç insanlar için
#2 - Mayıs 22 2007, 15:08:17
imza kural dışı

Yazik Ya Bu Insanlara Aciorum Allah Hepsine Yardim Etsin Ve Kimseyi Ac Birakmasin :(
#3 - Mayıs 22 2007, 22:38:04

aminnnnnn
#4 - Mayıs 24 2007, 17:44:33
imza kural dışı..

böyle bişeyden haberdar ettiğin için sağol...
#5 - Mayıs 25 2007, 01:41:29

Tiklayin arkadaslar ....
#6 - Mayıs 26 2007, 11:22:59
imza kural dışı..

allah yardım etsin
#7 - Mayıs 27 2007, 13:52:51
duanla doğmadım ki bedduanla öleyim

amin...
#8 - Mayıs 27 2007, 16:58:05
...яαρкoℓιк...

...Bu da benden...

... Kapı çalarsa lütfen açma yok kimseyi beklediğim...

amin yarabbim...
#9 - Mayıs 30 2007, 15:44:30
imza kural dışı..

sadece acımak yetmio işte bi yardımdada bulunmak gerekio
#10 - Haziran 15 2007, 16:46:44

arkadaslar bu insanlar için daha başka ne yapabiliriz bilen varmı hani hiç olmazsa bu sitedeki arkadaslar birleşip elimizden gelen kadarını yapsak
#11 - Haziran 23 2007, 14:29:28
߀nD€n kOrkun d!Y€n h€rK€z [email protected]ıR..........

ALLAH YARDIMCILARI OLSUN

:ühü
[/pre]
#12 - Haziran 23 2007, 16:43:51

Evet ALLAH Yardımcıları olsun walla heee
#13 - Haziran 29 2007, 23:31:55

çok güzel konu saol
#14 - Temmuz 02 2007, 14:50:26
SEN İNSANSAN O İNSANSA BEN DE SANSAM NE OLUR Kİ!

rihanna_m

Allah onlara yardım etsin inşallah...
#15 - Temmuz 12 2007, 20:39:04

paylasımın için teşekkürler.herkes tıklamalı...
#16 - Temmuz 14 2007, 04:55:29
F.ck This Mood !


                    :manyak BööGüm  :manyak

Allah yardımcıları olsun.Sagol paylasım icin..
#17 - Temmuz 14 2007, 07:30:40

Revan..
Unattended !

aydınlattığın için saol  ;) 
#18 - Temmuz 17 2007, 19:25:00
İmzanız kural dışı!

Kural içi olsa şaşardım zaten :s

bugün site acılmıyo bi bilginiz var mi ?
#19 - Temmuz 19 2007, 13:47:22
Yak ı$ıkLaRı oYuNu boZ,,kuRallaRı seN koY .. !

ne diyim allah kimsenin basına açlık vermesn allah yardımcıları olsn site için saqol
#20 - Temmuz 19 2007, 14:45:07

YA  ALLAH YARDIMCILARI OLSUN  :ühü ayrıca konu   cok güzel :cicek
#21 - Temmuz 25 2007, 15:05:51
« Son Düzenleme: Temmuz 25 2007, 15:07:24 Gönderen: metalica »

bence o tıklanacak buton yetkililertarafından forumun anasayfasına konulabilir....her girende ilk ona tıklaya bilir...canı sıkılan hep tıklar...tıklarda tıklar.  :-)
#22 - Ağustos 12 2007, 20:15:36
sevmiş sevmemiş...belkide hiç görmemiş...ne farkeder bir gün gidecekmiş...

arkadaşlar öcellikle bize bu bilgiyi veren arkadaşa teşekürler ama ben böyle bir şeyin varolduğuna inanmıyorum arkadaşım yanlış anlama sende bizim gibisin ama amerika ne zamandan beridir açlara yardım ediyo?ne zamandan beri kendinden başkasını düşünüyo bunları da hiç düşündünüzmü?teşekürler..
#23 - Ağustos 17 2007, 10:06:20
ßeN ßüYük RüzqaRLaRıN AdAmıYıM
ßeNiM SeVGimDE ßüYük OLuR ÖfkEmdE!!!
EğeR ßiRqüN SeVeRSeM DeStaN
KıZaRSaM KaTLiaM OluR...

alah kimseyi aclikla terbiye etmesin ben askerlimde ac kaldim icin o duyguyu bilirim aldin her nefes icin sukretsen yinede yaradan icin azdir....
#24 - Ağustos 29 2007, 16:49:29

pixie corpse

ALLH KİMSEYİ AÇLIKLA TERBİYE ETMESİN
#25 - Eylül 04 2007, 12:22:38

Üye:

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.