Alternatifim Cafe

En Çok Öpmek İstediğiniz Kişi Kim ?

Discussion started on İtiraflar

hadi buyrun itirafa ee itiraf dediğin böyle olur  :sizo




Edit : Başlık kurallarına uyalım .
#1 - Eylül 13 2006, 00:38:08
« Son Düzenleme: Nisan 18 2007, 15:51:21 Gönderen: *[email protected]@-c-r-e__* »

aşık olduum kişiyi ilk ve sadece onu  :cicek  :ask
#2 - Eylül 13 2006, 00:43:19
İmzanız kural dışı

Victimize

gülçini
gülcin seni seviyorum yaaaaaaaaa
aşkım bnm!
#3 - Eylül 13 2006, 00:46:56

Şuan için kimseyi... :kus
#4 - Eylül 13 2006, 02:30:13

korayı :ask :ask :ask
#5 - Eylül 13 2006, 10:39:42
Tahterevalliden ilk kim kalkarsa yırtar, öbürünün
kçı yere vurur!

..
#6 - Eylül 13 2006, 16:04:42
« Son Düzenleme: Temmuz 08 2009, 15:25:19 Gönderen: _tHe AnSwEr_ »

call me when you're sober klibinde oynayan OLİVER ı :kisss :kisss öpmüş kadar oldum :muhah. forumlarda kullandığı nick oli.g. imiş die duydum :))
#7 - Eylül 13 2006, 19:17:01
yine kopuk bi ben bu caddelerde gezerken rastladım bir iskenderciye :muhah
>>TIKLA>>
<<TIKLA<<

kimmseyi :( :( :( :( :(
#8 - Eylül 13 2006, 19:58:20
haY Bu ÖsS nin...bIktIm yAwss ::yea

ben en çok ablamı opmek isterim yani onlymine   :kisss şaka bi yana şu anda hıç kımseyiiiii  :cicek
#9 - Eylül 13 2006, 20:56:41
unutmak kolay demiştin
alışırsın demiştin
oyleyse sen unut benı
yeter ki benden isteme
 seni seviyorum ecelim

Türkan Şoray'..
#10 - Eylül 13 2006, 21:09:51
Uçacakmışım gibi hissediyorum, ama ne zaman denesem hiçbir şey olmuyor..

extraordinary_girl

HaRuNN :sizo
#11 - Eylül 14 2006, 01:34:07

tatlicadi

gerard way
#12 - Eylül 14 2006, 03:52:11

kenan doğuluyu :ask
#13 - Eylül 14 2006, 09:25:38
Beşiktaş//Çarşı Fan Club


Düşman Kelimesinin Anlamını Arkadaşlık Sıfatı Taşıyanlardan Öğrendim!... :öff

çakal_karlos

sewdiiim birini... X(
#14 - Eylül 14 2006, 09:45:32

gökhan özen  :öff  :D
#15 - Eylül 14 2006, 12:49:39
Yalnızlık Derin Bir Sancı Şimdilerde Yüreğimde..

Türkan Şoray.. :haydut
#16 - Eylül 14 2006, 13:21:21
Uçacakmışım gibi hissediyorum, ama ne zaman denesem hiçbir şey olmuyor..

xX_NightmarE_Xx

aşkımı :kisss :yaril
#17 - Eylül 14 2006, 14:46:27

ajdarr :kop
#18 - Eylül 14 2006, 14:47:30
Işık tut bana,pişmanlığın gölgesindeyim..Akıl ver bana,sonsuuz labirentteyim! Yüreksiz sandılar..Duygusuz sandılar..Nedensiz sandılar..Sevgisiz sandılar..Dengesiz sandılar..Ama YAAANILDILAAR!!
Sana açılan kalbim isterdi aşkıı ve sevgiyi..Sen sevmedin onu..O GEBERD!i!

kimseyi
#19 - Eylül 14 2006, 14:50:50
hüzünlerden bozma mutluluklar yaşıyorum....
---------------------------
bitiyorum her nefeste
ne halim varsa gördüm...

KENAN İMİRZALIOĞLU AMA AŞKIMIDAHA ÇOK ÖPMEK İSTERIM
#20 - Eylül 14 2006, 17:32:26
İmzanız kural dışı.

Kendimi :) Imkansiz a$kImI YANİ :)
#21 - Eylül 14 2006, 21:41:35
Hakkımda bilmen gerekeni ;  Hakkın olduğunda söylerim ...

El çükü ile gerdege girene damat degil godoş derler ... ; )

yalınııııııııı :ask :ask :ask :kisss
#22 - Eylül 14 2006, 21:59:04
haY Bu ÖsS nin...bIktIm yAwss ::yea

Bi kişiyi öpmek isterdim ama asla öpmem.
#23 - Eylül 15 2006, 03:23:07

korayı :ask
 
                       ve kendimi :Ç
#24 - Eylül 15 2006, 09:59:42
Tahterevalliden ilk kim kalkarsa yırtar, öbürünün
kçı yere vurur!

kimi raikkonen i :ask
#25 - Eylül 15 2006, 15:29:50

Üye:

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.