İNSAN'ın veya tüm VARLIK' ın varedilmesi ayrı bir konu,bir tür varlığın eş'iyle birlikte varedilmesi ayrı bir konu.
aslında tüm varlıklar'ın neden varedildiği bilinmezinden önce yola çıkarsak,neden eş'lerin varedildiği bilinmezini yarıyarıya çözme noktasına geleceğimizi düşünüyorum.
''sence tanrı cinsel dürtüyü vermeseydi erkek denilen şeyin kadın denilen varlığa ihtiyacı olmasa yada tam tersi ozamantek olann yalnızca allah olmazdı...''(bu cümlede öncelikle 'erkek' neden 'şey' olarak anılıyor da 'kadın 'varlık' diye anılıryor anlayamadım)..........cümlesi ister istemez (sadece ben'i de olabilir) insanı Tanrı'nın 'ihtiyaç duyulmaktan haz alan bir varlığa' benzetme düşüncesi ortaya çıkarıyor.Ki öyle midir,olmamalı sanki.
''...dedin al soyut bu işte cinsellik akıl güç yada benzeri şeler zaten yüzeysel soyut düşünmeni sağlamazmı...'' üstüme alınmadım.çünkü benim yazdığımı okuyan az akıl sahibi biri bile (burda alınmayınız,kişiyle ilgili saymayınız) yüzeysel düşünmemenin gerekliliğini -bu ve birçok konuda- ön plana çıkarmaya çalıştığımı anlar.ve zaten 'soyut' aslen derinlemesine kavranamayan,bilinemeyendir.yüzeysel olması düşünülemez. belki 'somut' yazmak istediniz,bilemem.
'Varlık,Türleri,İnsan,Eşler'in varedilme sebepleri Tanrı'nın olduğu yerden bakılmadıkça görülemez.
Bir an yırt kılıfını,yık duvarları,
ve, (BEN'ce) sakın sınırları aştığını bile düşünmeden,korkmadan bilmek'ten,
''Tanrı ol.s
Sonsuzluğun taaaaaaaaaaaaaa en başındasın.Teksin.''
Buradan başlayalım.