Alternatifim Cafe

Kendinize Notlar

Discussion started on Kişisel

eğlenmene bak!.
#226 - Temmuz 31 2010, 22:10:47

modern zamanlarda ask dipdudududududu

Bazen çok salaklıklar yapıyosun ama yinede bu halin çok iyi Cemre çok değiştirdi seni farkındasın sende ve bu durumdan çok mutlusun-uz
İveet (:
#227 - Ağustos 01 2010, 19:23:42


Asal sayıdır yalnız insan bir'den ve kendisinden başka kimselere bölünmez..

Kafanı dağıt. Bu güne kadar çok bunalttın kendini,eğlen biraz. Hatta biraz da değil çok çok eğlen.

Gülşaa :Ç Konuşurken herşeyine ay aynen dediğim. Yine aynen diyorum. Eğlenmeme bakmalıyım! Eğlen,eğlen!
#228 - Ağustos 01 2010, 19:31:57
« Son Düzenleme: Ağustos 01 2010, 19:35:08 Gönderen: Bees »
Ölme diye nefesini dinledim.Sen aldın ben verdim,ben verdim sen aldım.
Yoksa uyuduğumu sanacaktın. Uyanma diye ben öldüm.
Ölmezsem uyanacaktın.

Anlatmaya başlarsın. Birden, içinde bir duraksama duyarsın. "Şey" engel olur sana: söyleme onu, der. Her "şey"i anlatma. Belki sözlerinin arasında, farkında olmadan beni ele verirsin.


#229 - Ağustos 03 2010, 13:41:58
« Son Düzenleme: Ağustos 03 2010, 18:04:20 Gönderen: Armoni »
Bat dünya bat.
Kör ol da, piyango bileti sat.

Sabret
#230 - Ağustos 03 2010, 18:02:36
Gölgeye çarpan kan gibiyim

Aynaya diyorum bu yalan mı

Kendime diyorum: "Uyan artık"!

Any_one

koş lola koş.
#231 - Ağustos 03 2010, 18:21:02
« Son Düzenleme: Ağustos 03 2010, 21:44:46 Gönderen: Netoçka Nezvanova »

isyan eden insanları sevmiyorum aga. çok dengesiz oluyorlar. ıeaahh.
-*** adamlar-
#232 - Ağustos 03 2010, 19:51:27
Programmer: CS3-CS4

her yıl gelip gidiyolar zaten bunu bu kadar büyütmeni anlamıyorum.hem zaten sen deilmiydn artık defolmalarını isteyen ? katlan o zaman bu sessizliğe !
#233 - Ağustos 03 2010, 21:11:54
Bırak dokunmayalım anılarımıza..
Sevdirme kendini..
Sevdirmeden git sende anlamı yoksa..

1 ay kaldı sadece. Senin için yepyeni bir hayat başlicak. Daha güçlü olman gerekicek. Ama daha mutlu olucaksın.
#234 - Ağustos 03 2010, 22:42:56
Başım dönsün, her şey dönsün, salla beni dünyam dönsün gönül salıncağında. :)

Elbette bazen söyleyip bazen susacaksın.
#235 - Ağustos 05 2010, 14:38:26
Başım dönsün, her şey dönsün, salla beni dünyam dönsün gönül salıncağında. :)

Any_one

ah benim akrep burçlum. her bi bku bilirsin de kimselere bir şey diyemezsin.
"senin hakkında neler düşünüyor bir bilsen"
ona rağmen durmazsın, sorgulamaya, bilmemen gerekenleri duymaya devam edersin.
eline ne geçecek acaba? kendini huzursuz etmekten başka...
#236 - Ağustos 12 2010, 19:56:10

Motley

eeahh takma. spes'e git evinde yat :Ç Rock barda bile sabahlayabilirsin onunla.
#237 - Ağustos 13 2010, 01:29:19

Ders çalış salak! Sınava gireceksin iki hafta sonra ama daha bi soru bile çözmedin.Bugün yarın diye atlatıyorsun bir haftadır. Hayatın buna bağlı ve sen o kadar rahatsın ki inanamıyorum bu haline. Aptal!
#238 - Ağustos 13 2010, 04:46:45
‎ "Bir adam tanıdım, kafasız bir kadına yaşamının yirmi yılını verdi. Her şeyi feda etti ona; dostlarını, emeğini, dürüstlüğünü bile.. Ama bir akşam, kadını hiç sevmemiş olduğunu anladı. Canı sıkılıyordu, hepsi bu. İnsanların çoğu gibi canı sıkılıyordu."

arsenik

Buluş lan ne olcak sanki?
Yineliyorum. Ayrıca o İzmirdekini kaçırma. Ne *** varsa dün tanıştık hemen aradı salak. Ünim tutucak gelcem diyo bi de zaaaaa xD
#239 - Ağustos 13 2010, 10:20:58

Dionysus.

Okase zamanında çalışmadın düştün bir meslek lisesine. hala almadın dersini öseseyede çalışmadın. şimdi neden ağlaşıyorsun ki?
#240 - Ağustos 13 2010, 10:38:07

Zeitgeist

'Bu sene girdin girdin, giremedin bku yersin. Mal mısın 1 sene daha bu çileyi çekesin?' dersen adamı naparlar biliyor musun Ceri? Hakettin lan. :D
#241 - Ağustos 13 2010, 10:53:10

Rock barda sabahlama fikri? *.*
Ebru bunu beğendi. (6)
#242 - Ağustos 13 2010, 10:58:25
Başım dönsün, her şey dönsün, salla beni dünyam dönsün gönül salıncağında. :)

Any_one

sen niye ağlıyon mınakoyim ya.
#243 - Ağustos 13 2010, 11:59:32

gitme desen gitmez belki?
kimse bilmez o sana farklı davrandı.
#244 - Ağustos 13 2010, 13:30:39
Başım dönsün, her şey dönsün, salla beni dünyam dönsün gönül salıncağında. :)

'Bu sene girdin girdin, giremedin bku yersin. Mal mısın 1 sene daha bu çileyi çekesin?' dersen adamı naparlar biliyor musun Ceri? Hakettin lan. :D
2. Tercihler <3


Yalnız bugünkü sınav curcunası çok hoştu benimde canım çekti. Seneye koca puntolarla her yerlere yazmak dileğiyle. (6)
#245 - Ağustos 13 2010, 23:54:23

Hevai

Ben seni çok seviyorum ya. Yaptığın onca aptallığa rağmen hoşuma gidiyorsun deli kız. Yeter ki gül sen,hiçbir şeyi kafaya takma.
Biraz da gözün açık oldu mu tamamdır artık.

Kendime ilan-ı aşk ediyorum, evet. :Ç
#246 - Ağustos 14 2010, 02:28:41

bu yaşta azerbaycan yolu gözleyecek değilsin herhalde. evli misiniz .mk. ölüp bitmedin ya aşkın uğruna? seninki sadece vicdandı. zamanında kötü davrandığın için.
#247 - Ağustos 17 2010, 23:37:05
Başım dönsün, her şey dönsün, salla beni dünyam dönsün gönül salıncağında. :)

şuan cevap vermedi ve mal gibi kaldım :D güzelll
#248 - Ağustos 17 2010, 23:55:40
Seni Sevmekten Değil Kaybetmekten Korkarım  0_o

şuan cevap vermedi ve mal gibi kaldım :D güzelll
boşver. hayat bu. aynı şeyi bi kaç gün önce ben de yaşadım, bişeeey olmadı. (6)


bu gitti, sıradakiiii. diyorum kendime de.
#249 - Ağustos 17 2010, 23:57:10
Başım dönsün, her şey dönsün, salla beni dünyam dönsün gönül salıncağında. :)

ahah hayr çocuğa trip bile attm :D  helal bana 
#250 - Ağustos 18 2010, 00:04:31
Seni Sevmekten Değil Kaybetmekten Korkarım  0_o

Üye:

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.