Alternatifim Cafe

Bu Kadarınada Pess!!

Discussion started on Efsaneler

Hollanda Futbol tarihinin en büyük futbolcularından diri olan Van Basten Özel bi röportaj icin dergi editörlerine söz veriyor.Dergi editörleri bunun büyük bir ses getirecegini düsünüp olayı abartıyorlar ve Van Bastenin ilk kez sahaya cıktıgı futbol sahasının ortasında röportaj yapmak icin kolları sıvıyorlar..hersey hazır ve saha tabiki tarla olmus nerdeyse.kale arkasında ünlü hollanda inekleri otluyor.röportaj saati geliyor ve Canlı yayın baslıyor.Bu arada Van Basten dünyanın en sert en hızlı frikik atan adamları arasında zirvedeydi o donemlerde.Canlı yayında hersey mükemmel ilerlerken sona dogru yaklasılıyor ve bir farklılık daha yapmak istiyorlar editörler.KAlenin tam karsısına bir top dikiyorlar hersey hazırlıklı bu arada mazlemeleri getirilmis kramponları filan herseyi hazır Van Basten biraz ısınması gerektigini söylüyor ve topa sut atma zamanı geliyor.inanılmaz bir sut cıkarıyor fakat top kalenin hemen yanından auta giderek arkada otlayan KOCA Hollanda inegine carpıyor ve OLAN SU;inek ic kanamadan ölüyor Van Basten mahkemelik Oluyor.bunun cdsi var bende ARkadasLar...Adam resmen Psikopat =))))))
#1 - Ekim 24 2007, 18:51:23

hitmancbb

way bea gün geçmiyorki bi garüplik daha yaşanmasın ama efsane olmuş bu  :kop kioptum
#2 - Ekim 26 2007, 20:23:17

hehehehehehehehe
bundan başkada yorum yapamıcm
k. bakmayın arkiLer
#3 - Nisan 14 2008, 22:16:14
вiizDз DσѕтLυк ηзDiiя вiiLiiямιѕιη..؟? ηзfзѕiiη тüкзηiiяѕз αL вυ cαη ѕзηiiη.. уσLυη ѕσηυ υçυяυмѕα Dυя ! iiLк αDıм взηiiм !!

wohahhahhahahhahahahahhahahahhahhahahhahahah çok ii yahhhhh :Ç :Ç :Ç :Ç :Ç :Ç
#4 - Nisan 15 2008, 21:01:19

hehehehehehehehe
bundan başkada yorum yapamıcm
k. bakmayın arkiLer

Aaa o kadar bekledik rapci kizimiz gelsinde yorum yapsin diye .. Bunu saymiyoruz bir daha bekleriz.

:muhah abi sana diycek bişi bulamıyorum yaa :D


bu arada adam baya yetenekliymiş bi ineği iç kanamadan öldürdüğüne göre :kop
#5 - Mayıs 06 2008, 19:37:55

komikti ya olan ineğe olmuş nalları dikmiş :D
#6 - Temmuz 29 2008, 10:10:45
lan yüzüme bakma malca konuşmuyorum arapça

bu adamdan seri katil olur :Ç
#7 - Temmuz 29 2008, 14:46:03
İmzanız kural dışı.

maşallah top ile cinayet işleyen ilk insan :D
#8 - Ağustos 04 2008, 02:40:56
Ne Kadar Bilirsen Bil;
Söylediklerin Karşındakinin Anlayabildiği Kadardır...

ne ayakmış beahh
#9 - Aralık 26 2008, 19:21:07

Anti-tiKKy

İnek de bi topla ölecekmiş.
#10 - Aralık 31 2008, 23:27:05

ne diyecez şimçikk ineğin sahibine. beyfendi ineğiniz futbol sahasında iç kanam geçirdi yoğun bakım da kim inanuu buna yafff :Ç :Ç
ineğin sahibi duyduğun da oda iç kanaması geçirmediyse şaşmamm :Ç :Ç :Ç
#11 - Mart 02 2009, 14:57:12
]]]]][email protected]ıĞıM i$€ [email protected]ı @[email protected]ıM @[email protected]@$__[[[[[

                         türkiyem_sercan DeMirTaŞ

                                      @)--',----
                                  
                        ((*_*))                  ((*-*))

         BİLMİYORSAN SEVMEYİ.. TAŞIMA O YÜREĞİ

Motley

hehehehehehehehe
bundan başkada yorum yapamıcm
k. bakmayın arkiLer

Aaa o kadar bekledik rapci kizimiz gelsinde yorum yapsin diye .. Bunu saymiyoruz bir daha bekleriz.
:Ç Hah ha.

Meşhur adam zaten adını duyurmuş en sert ve hızlı frikik atan futbolcusu diye,inegin orda otlaması hata :Ç
#12 - Mart 02 2009, 17:19:59

Dionysus.

Ben k.çımla dağları devirdim, buda birşey mi?
#13 - Mart 02 2009, 17:22:13

Bir hollanda ineğini dahaha kaybettik    :bye :ühü
#14 - Mart 04 2009, 16:25:51
« Son Düzenleme: Mart 08 2009, 10:44:04 Gönderen: Sourberry »

inek için ndn adam mahkemelik oluyor ki yaw...! ölürse ölsün nolcak ki
#15 - Nisan 24 2009, 13:11:17

Yahu bu tür şeyler istemeden oluyor.İsabetsiz bi top vurunca sonuçlar çok köt oluyor


 Başımdan çok geçti de :P
#16 - Aralık 13 2010, 21:58:21
Ya imzanı kurallara göre koy ya da kuralları kendin belirle

Offf yuh lan!  (6)  (6)
#17 - Şubat 14 2011, 19:23:51
Benimki kaç santim öğrendim: http://bit.ly/iiu2og seninki kaç santim?

Üye:

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.