Alternatifim Cafe

Oyun => Oyun Genel => Konuyu başlatan: KüçüK_MoskoVa - Temmuz 14 2010, 19:08:59

Başlık: Atari Oyunları (!)
Gönderen: KüçüK_MoskoVa - Temmuz 14 2010, 19:08:59
Buyrun Atari-severler. Sizin için, vazgeçemeyeceğiniz, her daim yan cebinizde bulunması gereken Link'i sunuyorum. Genel olarak bütün (önemli) Atari oyunları mevcut ;

http://www.oyunsofrasi.com/atari/ (http://www.oyunsofrasi.com/atari/)


( başka yerde bulamazsınız  :artis )


NoT: Genelde bütün oyunlarda muhattab olacağınız tuşlar ;
*Enter
*X
*Z
*Yön Tuşları
Başlık: Ynt: Kaptan Tsubasa - Atari Oyunu ( ve diğer bütün Atari oyunları için, KOP GEL (!) )
Gönderen: B StyLeé - Temmuz 14 2010, 19:34:06
Oooo çok iyi oldu bu..


*Konu sabitlendi (Böyle oyunlara saygı duymak lazım)
*Konunun adını bi kaç gün sonra "Atari Oyunları" şeklinde değiştirirsen sevinirim (Hele bi herkes görsün önce  (6))
Başlık: Ynt: Kaptan Tsubasa - Atari Oyunu ( ve diğer bütün Atari oyunları için, KOP GEL (!) )
Gönderen: SpecialBlood - Temmuz 14 2010, 21:28:30
4.maçtayım :D
Başlık: Ynt: Kaptan Tsubasa - Atari Oyunu ( ve diğer bütün Atari oyunları için, KOP GEL (!) )
Gönderen: KüçüK_MoskoVa - Temmuz 14 2010, 22:11:41
4.maçtayım :D

4. maçta 5-4 yenildim. Ne koyuyolar öyle ya.

Hay bunun diline.

Kızma yea =/

Başlık: Ynt: Kaptan Tsubasa - Atari Oyunu ( ve diğer bütün Atari oyunları için, KOP GEL (!) )
Gönderen: B StyLeé - Temmuz 14 2010, 23:30:18
Daha ilk maçta topu mavilere atıyorum kendi adamlarım sanarak :Ç

Oynamaya oynamaya çürümüşüz :Ç
Başlık: Ynt: Kaptan Tsubasa - Atari Oyunu ( ve diğer bütün Atari oyunları için, KOP GEL (!) )
Gönderen: KüçüK_MoskoVa - Temmuz 14 2010, 23:53:04
Siyah Formalılarla - Sanırım 5. Takım - Maç 6-6 bitti penaltılarda aldım, imanım gevredi lan. O.o
Başlık: Ynt: Kaptan Tsubasa - Atari Oyunu ( ve diğer bütün Atari oyunları için, KOP GEL (!) )
Gönderen: B StyLeé - Temmuz 15 2010, 00:10:37
Yalnız işin şokunu tsubasada yaşamadım hacı diğer oyunlar. Yahu, bi Aladdin, bi Miki, bi Felix oyunu için evi yıkardım zamanında. Hele contrayı görünce ağladım resmen  :4

Tekrardan sağolasın
Başlık: Ynt: Kaptan Tsubasa - Atari Oyunu ( ve diğer bütün Atari oyunları için, KOP GEL (!) )
Gönderen: KüçüK_MoskoVa - Temmuz 15 2010, 00:36:38
Yalnız işin şokunu tsubasada yaşamadım hacı diğer oyunlar. Yahu, bi Aladdin, bi Miki, bi Felix oyunu için evi yıkardım zamanında. Hele contrayı görünce ağladım resmen  :4

Tekrardan sağolasın


Ne demek biraderim. Alaaddin Sega'da vardı diye hatırlıyorum, SnowBros'da Atari salonlarında vardı genellikle. Onları da koymaları iyi olmuş. SnowBros'un hastasıydım ya.
Başlık: Ynt: Kaptan Tsubasa - Atari Oyunu ( ve diğer bütün Atari oyunları için, KOP GEL (!) )
Gönderen: KüçüK_MoskoVa - Temmuz 16 2010, 11:22:16
Oha. Bu kadar da olmaz. Temel Reis'le Bugs Bunny'nin oyunu var lan burda. Bir tane kasette vardı sadece onlar. Mario, Circus, Excitebike, Street Fighter, Road Fighter, Bomberman, Tenis, Pac-Man... Contra var anam. Ölürüm. Ne biçim mutlu oldum lan, nıç nıç. =/
Sağ ol la.

ne demek tatlım ; )
Başlık: Ynt: Kaptan Tsubasa - Atari Oyunu ( ve diğer bütün Atari oyunları için, KOP GEL (!) )
Gönderen: Zeitgeist - Temmuz 16 2010, 11:25:38
Bi tane solucan vardı bıngıl bıngıl. Üzerinde tuhaf kıyafetlerle hoplayıp zıplıyordu. Hatırlayan var mı ? :w Onu istiyorum ben. :w
Başlık: Ynt: Atari Oyunları (!)
Gönderen: KüçüK_MoskoVa - Temmuz 16 2010, 15:54:50
Bi tane solucan vardı bıngıl bıngıl. Üzerinde tuhaf kıyafetlerle hoplayıp zıplıyordu. Hatırlayan var mı ? :w Onu istiyorum ben. :w

O ne yea. Hatırıma gelmedi. Nasıl bişeydi ?
Başlık: Ynt: Atari Oyunları (!)
Gönderen: Zeitgeist - Temmuz 16 2010, 15:58:57
Hatrımda kalan sadece bu. :w
Başlık: Ynt: Atari Oyunları (!)
Gönderen: KüçüK_MoskoVa - Temmuz 16 2010, 16:10:15
Valla dediklerinden bişey çıkaramadım. Çıkaran olur belki. Çok mu seviyodun o oyunu ? :D
Başlık: Ynt: Atari Oyunları (!)
Gönderen: Kültürlü Mantar - Temmuz 16 2010, 17:28:25
Yüzyıllar önce keşfettim bu siteyi müptelasıyım
O değilde bi fred çakmaktaş oyunum var kaseti yani küçükken komşunun oğlu almıştı sonra taşınmışlardı o kasette onda kalmıştı çok üzülmüştüm ama o oyunu burda yine buldum teşekkürler oyunsofrası
  (6)
Başlık: Ynt: Atari Oyunları (!)
Gönderen: Gunes ve Ay - Temmuz 16 2010, 17:43:59
Bi tane solucan vardı bıngıl bıngıl. Üzerinde tuhaf kıyafetlerle hoplayıp zıplıyordu. Hatırlayan var mı ? :w Onu istiyorum ben. :w
Earthworm Jim ?
Başlık: Ynt: Atari Oyunları (!)
Gönderen: Zeitgeist - Temmuz 16 2010, 23:00:28
Ta kendisi. :w Of çok sağ ol. :w
Başlık: Ynt: Atari Oyunları (!)
Gönderen: KüçüK_MoskoVa - Temmuz 16 2010, 23:45:56
http://www.oyunsofrasi.com/atari/426/bot-yarisi-atari.html

Çok özlemişim bunu ya -_- . Herkese tavsiye ederim.
Başlık: Ynt: Atari Oyunları (!)
Gönderen: KüçüK_MoskoVa - Temmuz 16 2010, 23:49:29
http://www.oyunsofrasi.com/atari/405/field-combat-atari.html

Bu da vazgeçilmez oyunlarım arasındaydı. Hepinize öneririm. ( Erkeklere hitap ediyo ama )
Başlık: Ynt: Atari Oyunları (!)
Gönderen: Gunes ve Ay - Temmuz 17 2010, 01:16:39
Ta kendisi. :w Of çok sağ ol. :w
Ne demek efenim.
Başlık: Ynt: Atari Oyunları (!)
Gönderen: sunshinestar - Şubat 18 2011, 22:13:52
bunların açılması için hangi program gerekiyo? bende açılmadı bir türlü.
Başlık: Ynt: Atari Oyunları (!)
Gönderen: Dionysus. - Şubat 19 2011, 11:14:03
ben çok duygulandım ya :w bütün geçmiş, çocukluk çalkalandı zihnimde. paylaşım için teşekkürler +rep :))
Başlık: Ynt: Atari Oyunları (!)
Gönderen: B StyLeé - Şubat 20 2011, 00:14:00
bunların açılması için hangi program gerekiyo? bende açılmadı bir türlü.
Flash'ın güncel mi?
Başlık: Ynt: Atari Oyunları (!)
Gönderen: sunshinestar - Nisan 15 2011, 23:02:09
Evet güncel.
Başlık: Ynt: Atari Oyunları (!)
Gönderen: kenzei - Nisan 17 2011, 17:59:24
aradan 2 ay geçmiş bırakta güncel olsun.
Başlık: Ynt: Atari Oyunları (!)
Gönderen: muhammetkeskin - Ağustos 27 2018, 16:54:36
Site kapanmış yenisi var mı acaba?