Alternatifim Cafe

Turkcell'liler 8 ayda 200 milyon TL avantajda

Discussion started on Mobil Operatörler

Turkcell'in farklı sektörlerle yaptığı işbirlikleri müşterilerine ek katkı sağladı

Turkcell, farklı sektörlerde, farklı marka işbirlikleriyle müşterilerine cep telefonları dışında bu yılın ilk 8 ayında toplam 190 milyon 417 bin lira avantaj sağladı.

Turkcell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Lale Saral Develioğlu, AA muhabirine yaptığı açıklamada, marka işbirlikleriyle müşterilerine Turkcell dışında da avantajlar sunduklarını ifade ederek, geçen yıl 75 ilde 3 bin 217 noktada müşterilerine 120 milyon lira avantaj sağladıklarını kaydetti.

Develioğlu, bu yılın ilk 8 ayında da müşterilerine yine 75 ilde 3 bin 500 noktada 190 milyon 417 bin liralık avantaj sunduklarını belirterek, şöyle devam etti:

''2009'un ilk 8 ayında marka işbirlikleri ile sağladığımız fayda, şimdiden geçen yıl sağladığımız faydanın yüzde 58 üzerinde. 190 milyon liralık avantajın 125 milyon lirası 2009 yılının ilk 8 ayında 3 dönem halinde düzenlenen 'İndirim İsteyen Turkcell'liler Parmak Kaldırsın' kampanyasıyla, 917 bin lirası yerel marka işbirlikleriyle ve 64,5 milyon lirası da gnçtrkcll sinema ve McDonald's kampanyalarıyla sağlandı. 3 dönem toplamında 2 bini aşkın noktada 10 kategoride 36 marka ile yapılan Turkcell'lilere özel indirim işbirliklerinden yararlanan 2 milyon 700 bin kişi, toplam 5 milyon kez, kişi başı 2 kere, alışveriş yaptı.''

DİŞÇİ, PSİKOLOG VE KUAFÖR DE KAMPANYAYA KATILMAK İSTEDİ

Müşterilerinin www.turkcellcity.com sitesinden hangi markalarda ne tür avantajlar bulunduğunu takip edebildiğini bildiren Develioğlu, markalarla işbirliğine hazır olduklarını, kampanyaya katılmak isteyen dişçi, psikolog ve kuaförler gibi işletmelerin de bulunduğunu kaydetti.

Lale Saral Develioğlu, ''İndirim İsteyen Turkcell'liler Parmak Kaldırsın'' kampanyası nedeniyle işbirliği yaptıkları markaların müşteri sayısında en yüzde 20 artış sağlandığına inandıklarını ifade ederek, kampanya kapsamında önümüzdeki dönemde farklı alanlarda avantajlar sağlamayı istediklerini söyledi.

İşbirliği yapılan markaların; Turkcell müşterilerine hazır giyim, yiyecek, teknolojik ürün, akaryakıt, ayakkabı-çanta, yiyecek-içecek, gözlük-lens, mücevher, tatil ve oyuncak harcamalarında yüzde 15 ile 50 arasında indirim kazandırdığını bildiren Develioğlu, ''indirim İsteyen Turkcell'liler Parmak Kaldırsın'' kampanyasından en çok 18-35 yaş grubunun yararlandığını söyledi.

Kampanyaya en yoğun katılımın İstanbul, Ankara ve İzmir'den sonra Eskişehir ve Antalya illerinden olduğunu belirten Develioğlu, kampanyadan yaralananların yüzde 50'sinin Turkcell faturalı hat sahiplerinden oluştuğunu, en çok ilgi gören kategorilerin ise gıda ve giyim olduğunu bildirdi.

Develioğlu, Ocak-Ağustos 2009 tarihleri arasında Turkcell'in, ulusal markaların yanı sıra yerel marka işbirlikleriyle 82 bin müşterisine cep telefonu harcamaları haricinde 16 Anadolu ilinde, 8 kategoride, 65 yerel marka işbirliğiyle 917 bin lira avantaj sağladığını, Samsun, Çanakkale, Kahramanmaraş, Kırıkkale, Kastamonu, Van, Kırşehir, Aksaray, Şanlıurfa, Osmaniye, Sinop, Denizli, Çankırı, Kilis, Karabük ve Bartın'ın kampanyaya dahil olduğunu kaydetti.

Yerel markaların bu kampanyaya katılmakla kendilerini tanıtma imkanı da bulduğunu ifade eden Develioğlu, ''Yerel markalar fikri gençlerden geldi. Yerel markalar böyle bir işbirliğine katıldıkları için mutlu oluyorlar. Biz burada kazan-kazan'ı yaratıyoruz'' dedi.

SİNEMA BİLETLERİNİN YÜZDE 17'Sİ GNÇTRKCLL KAMPANYASI ÜZERİNDEN SATILDI

Lale Saral Develioğlu, sinema kampanyasıyla 1,2 milyon gnçtrkcll'linin 2,7 milyon ücretsiz sinema bileti alarak toplam 24 milyon lira fayda elde ettiğini belirterek, ''5,5 aylık kısa sürede sinemalarda toplam biletin yüzde 17'si gnçtrkcll kampanyası üzerinden satıldı. 46 ilde, 210 sinemada, binin üzerinde salonda uygulanan kampanyadan, Türkiye nüfusunun yüzde 85'i kapsandı'' diye konuştu.

En çok komedi filmlerinin tercih edildiğini, komediyi dram ve romantik filmlerin izlediğini ifade eden Develioğlu, en çok izlenen filmin, ''Recep İvedik 2'' olduğunu, ikinci sırada ise ''Güneşi Gördüm''ün geldiğini, öğrenci şehri Eskişehir'in, kampanyadan nüfusa oranla yararlanmada ilk sırada yer aldığını kaydetti.

4. DÖNEM KAMPANYASI

Develioğlu, ''İndirim İsteyen Turkcell'liler Parmak Kaldırsın'' kampanyasının 4. dönemini başlattıklarını, 30 Kasım'a kadar sürecek dönemde sezonun temasının giyim ve ev alışverişi olduğunu belirterek, yeni dönemde giyimde İnci, Boyner, Hotiç, Polo Garage, Damat Tween, DS, Batik, Sabri Özel ve Roman, ev alışverişinde Digiturk, Chakra, Aviva Sigorta, Genel Yaşam, Tepe Home, Step, Sony ile Avis ile işbirliği anlaşması yaptıklarını, yerel markalarla işbirliklerinin devam ettiğini, yeni markalar eklemeye çalıştıklarını bildirdi.

Ekonomi açısından daha dikkatli olunan, tüketici güven endeksinin düştüğü bir dönemde bu tip kampanyaların hem tüketimi teşvik ettiğine hem de ek avantajlar vererek müşterilerin bütçesine yardımcı olduğuna inandıklarını ifade eden Develioğlu, müşterilere sağladıkları avantajları daha da artıracaklarını söyledi.

Develioğlu, ''2009 sonunda da, geçen yıl 120 milyon lira olarak gerçekleşen avantajın 2 katına ulaşmayı hedefliyoruz. 2010'da da bu kampanyalar devam edecek'' dedi.

#1 - Eylül 17 2009, 13:33:21

Üye:

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.