Alternatifim Cafe

toshıba L500-13T(yorumlarınız benm için çok önemli)

Discussion started on Ürün İncelemeleri

laptop alıcam teknosa'da toshıba satellite L500-13T baya indirim var özelikleride çok iyi kullanan arkadaşlar var mı bu üründen bu konuda bilgisi olanlar bana yardımcı olursa çok sevinirim.
#1 - Ağustos 18 2009, 23:54:03

Özelliklerinide yazaydın bi (6)
#2 - Ağustos 19 2009, 19:40:17

Teknoloji   : Intel Centrino Teknolojisi
İşlemci  : Intel Core 2 Duo T6500
İşlemci Hızı   : 2,10 GHz, 2 MB L2 800 MHZ FSB
Bellek  : 4 GB
Ağırlık   : 2,7 kg
Bluetooth Portu  : Var
Ekran Belleği   : 512 MB
Ekran Boyutu  : 15,6"
Ekran Çözünürlüğü   : 1366 x 768
Ethernet  : Var
Garanti Süresi   : 2 Yıl
Hoparlör   : Var
Bellek Tipi  : DDR2
Model   : SATELLITE L500-13T
Modem   : Yok
Ekran Özelliği   : Toshiba TruBrite HD TFT
Grafik Tipi  : ATI Mobility Radeon HD4570
İşlemci Tipi   : Çift Çekirdek
Optik Sürücüler   : DVD-RW
Pil Ömrü   : 2,2 saat
Pil Tipi   : Li-Ion
Menşei   : İthal
Sabit Disk   : 320 GB
Touchpad Mouse   : Var
Ses Kartı   : Var
Tv-out Çıkışı   : HDMI
Wireless   : Var
Kart Okuyucu   : Var
Dahili Kamera   : Var
 Usb Bağlantı Adedi  : 2
Yazılım: Windows Vista Home Premium



Çift çekirdekli işlemci olması dışında pek bi sorunu yok bence..
#3 - Ağustos 19 2009, 20:30:15

yaa bende bunu beğendim konusunu açacaktım ki benden önce davrananlar varmış fakat kimse yorumlarını paylaşmamış burak dışında tabii onunda cümlesi iki yöne de çekilebiliyor iyi bişiy mi didin kötü bişiy mi didin anlamadım
açıklasana burak bu cümleni bana


Çift çekirdekli işlemci olması dışında pek bi sorunu yok bence..

#4 - Eylül 13 2009, 17:14:30

Köpek ürür,
Kervan yürür.

Her bilgisayar iyidir önemli olan kullanıcının kendine göre bilgisayar seçmesidir, sizi bu özellikler tatmin edicekse durmayın direk alın derim zira 24 saat bilgisayar kullanıcısı biri veya hep işlem yapan biri bunu almalimi? almamali çünkü ona yetmiyebilir, normal kullanıcıysan al fekat tereddüt edersen çok gelgit yaşarsın, özellikleri normal ne iyi nede kötü.
#5 - Eylül 13 2009, 17:20:41
« Son Düzenleme: Eylül 13 2009, 17:22:14 Gönderen: asdfghjklşi. »

Her bilgisayar iyidir önemli olan kullanıcının kendine göre bilgisayar seçmesidir, sizi bu özellikler tatmin edicekse durmayın direk alın derim zira 24 saat bilgisayar kullanıcısı biri veya hep işlem yapan biri bunu almalimi? almamali çünkü ona yetmiyebilir.

güzel yaklaşım hamdi bu konuşma beni tatmin etti bak : )
#6 - Eylül 13 2009, 17:24:58

Köpek ürür,
Kervan yürür.

Her bilgisayar iyidir önemli olan kullanıcının kendine göre bilgisayar seçmesidir, sizi bu özellikler tatmin edicekse durmayın direk alın derim zira 24 saat bilgisayar kullanıcısı biri veya hep işlem yapan biri bunu almalimi? almamali çünkü ona yetmiyebilir, normal kullanıcıysan al fekat tereddüt edersen çok gelgit yaşarsın, özellikleri normal ne iyi nede kötü.
Allah Allah. Neden böyle bir yorum yaptın ki? :alala
Benim laptop buna benzerdi, ram 2 GB ekran kartı da 128 mb paylaşımlı.
Yaklaşık 5-6 ay boyunca günde en az 16-18 olmak kaydıyla açıktı. Bazen 36 saat kapatmadığım olurdu.
Hiç bir sorunla karşılaşmadım.
Yaptığım işlem de sistem belleğinin en az yarısını yiyordu.
Photoshop, video maker, msn, firefox vb. bi'ton ıvır zıvır.
#7 - Eylül 13 2009, 19:06:49
  :ask düş #

ilk önce bilgisayarı ne için alacağına karar vermelisin
Oyun oynamak içinmi, ders çalışmak içinmi, internete girmek içinmi bunlar önemli etkenler.
eğer sadece internette gezinmek msn yapmak için istiyorsan buna bu kadar para verme derim, ama oyun oynuyacaksan değebilir.
#8 - Eylül 13 2009, 20:34:00

ilk önce bilgisayarı ne için alacağına karar vermelisin
Oyun oynamak içinmi, ders çalışmak içinmi, internete girmek içinmi bunlar önemli etkenler.
eğer sadece internette gezinmek msn yapmak için istiyorsan buna bu kadar para verme derim, ama oyun oynuyacaksan değebilir.

tek bişey için almıyorum yeri geldiğinde internette dolanmak yeri geldiğinde ders çalışmak yeri geldiğinde de oyun oynamak için alıyorum bi nevi benim için yatırım gibi olacak alacağım pc ayrıca tek bişey için almak istesem bu kadar kurcalamazdım
#9 - Eylül 13 2009, 21:10:23

Köpek ürür,
Kervan yürür.

satellite serisi zaten fiyat performans için iyi seçenekler sunuyor.  madem niyetin öyle o zaman bu makinaya 1300 civarı bir para verilebilir satıcısından satıcısına 1400 e kadar çıkarlar araştırda al derim
#10 - Eylül 13 2009, 21:55:20

yani bu makina için iyidir diyosun şu sıralar teknoda 1,375 küsür.
#11 - Eylül 13 2009, 22:09:17

Köpek ürür,
Kervan yürür.

yalnız ağırlık ve boyut anlamında pek taşınabilir bir cihaz değil uzun taşımalarda iyi ağrı verir : )

reklam olmasın daha ucuzlarınıda bulursun http://www.istanbulbilisim.com.tr/index.php?act=ShowProduct&productID=10368

tasarım fena değil

#12 - Eylül 13 2009, 22:12:08
« Son Düzenleme: Eylül 13 2009, 22:17:55 Gönderen: €mrê ©Âñ »

ucuzunu bulayım derken güme gitmesin diye bi korkum olduğmdan ya teknodan ya da media marktan alcam

*zaten tasarımı harika beni benden aldı da tasarım yetmiyo özellikleride önemli
#13 - Eylül 13 2009, 22:20:29

Köpek ürür,
Kervan yürür.

yok canım standart tasarım işte :) evet her önüne gelen yerden alma peşinde iyi indirip yaparlar.
media mark elektro word burlar tartışılmaz yerler zaten
#14 - Eylül 13 2009, 22:22:03

yaa normalde dizüstülerde numerik yok yaa en çok o yönü hoş bide ekranı geniş her fırsatta dizüstülere göz atıyorum ama bunun kadar hiçbirini beğenmedim ondan beni benden alması

peşin alamayacağım için indirimi kafamdan silip attım artık nekadara kapatabilirsem öyle alacam
#15 - Eylül 13 2009, 22:27:57

Köpek ürür,
Kervan yürür.

Sözün özü sıkı bir oyuncuysanız veya Hamdi'nin dediği gibi Web tarzı işler ile ilgileniyorsanız sizi fazla taşımaz. Ama normal işler için fazla bi sistem bile..
#16 - Eylül 13 2009, 23:10:22

T(Time) - Zaman konusunda size hız sağlar.
P(Perfomance) Perfomansı ile size hız sağlar .

Örnekle açıklıcak olursak .
Bilgisayarınız sizin T modelli anakartta 10 sn de açılırken
P modelli anakartta bu süre 12- 15 arası değişebilir.

Oyun oynamak isterseniz  T modelli anakartlar  size istenilen perfomansı vermeye belir. Oyun içi  donmalar duraksamalar yaşanabilir.
#17 - Eylül 14 2009, 00:06:43
Kimseyi tanıyamıyorum. Daha doğrusu kendimi tanıyamıyorum . Ben kimimki sizleri tanıyayım.

Sözün özü sıkı bir oyuncuysanız veya Hamdi'nin dediği gibi Web tarzı işler ile ilgileniyorsanız sizi fazla taşımaz. Ama normal işler için fazla bi sistem bile..
Hala bu tür yorum neden yapılıyor onu anlamış değilim.
Benzerinin yarı özelliğindekini kullandım aylarca.
#18 - Eylül 14 2009, 13:23:42
  :ask düş #

Hala bu tür yorum neden yapılıyor onu anlamış değilim.
Benzerinin yarı özelliğindekini kullandım aylarca.

Kullanabilirsin, 24 saat açık olsada birsey fark etmez zira sağlikli ve uzun ömürlü kullanmak istiyorsan onlara dikkat etmelisin, her bilgisayar 24 saat açık kalabilir, işlem yapilabilir uzaktan normal çalışıyor sağlıklı gibide gözükebilir ama pcnin içini bilemeyiz, ne zaman ne sorun çıkartıcagini, o yüzden yapicağin işlemlere göre pc seçmelisin.
#19 - Eylül 14 2009, 13:34:30
« Son Düzenleme: Eylül 14 2009, 13:35:15 Gönderen: asdfghjklşi. »

 Mesela bu laptop benim işime yaramaz. (6) Laptopta işlemci en az 2.4 GHz olmalı ki bir işe yarasın adam akıllı. Ayrıca sadece GHz'i değil, FSB ve L2 Cache de yüksek olmalı. 2.4 GHz 1033 MHz FSB, 8 MB L2 Cache bir laptopta 2 GB ram bile çok iş görür. (6) Nerden mi biliyorum? Babamdaki Acer'da: 2.1 GHz, 2 MB L2, 4 GB ram var, Bendeki Acer'da: 2.4 GHz, 4 MB L2, 2 GB ram var. Benimki daha performanslı ve hızlı. (6)

 oManyak sen de artislik yapıp durma sanki çok büyük işler yapıyormuşsun gibi. (6) Dediklerini ben 4 yıl öncesinin teknolojisiyle yapıyordum hem de hiç kasmadan. (6) Ayrıca bilgisayarın uzun süre açık kalması marifet değil. Bilgisayarın ısınma sorunu yoksa haftalarca açık kalabilir. Ancak bilgisayara arada bir reset atmak ilaç gibi gelir. (6)
#20 - Eylül 14 2009, 15:53:56

sende artzlik yapma lan gıldır (6)

Dediğin program birazdaha profesyonelce herkes kullanamaz (6)

Reset bir çok derde devadır. İlgilendiğimiz CNC makinalarında bile reset çoğu sorunun çözümü oluyor (6)

güzelim kimse aklını karıştırmasın gidipte bazı değerleri yükseltirsin ama diğerleri kötüleşir bu model iyi senin için 1350 civarı verde al derim :p
#21 - Eylül 14 2009, 16:01:52

oManyak sen de artislik yapıp durma sanki çok büyük işler yapıyormuşsun gibi. (6) Dediklerini ben 4 yıl öncesinin teknolojisiyle yapıyordum hem de hiç kasmadan. (6) Ayrıca bilgisayarın uzun süre açık kalması marifet değil. Bilgisayarın ısınma sorunu yoksa haftalarca açık kalabilir. Ancak bilgisayara arada bir reset atmak ilaç gibi gelir. (6)
Asıl artisliği sen yapma Tuna'cım.
4 yıl öncesinde ne yapıyordun bir anlatsana, merak ettim. :)
#22 - Eylül 14 2009, 17:27:06
  :ask düş #

boşuna boğazınızı patlatmayın canlar ben dün burak'mla konuştum beraber karar verdik napcağıma :ç


güzelim kimse aklını karıştırmasın gidipte bazı değerleri yükseltirsin ama diğerleri kötüleşir bu model iyi senin için 1350 civarı verde al derim :p


ayrıca kararımı verdim merak etme ; ) oyun oynamadığıma göre -oynasam bile pcyi çok kasacak bişey olmaz!- şirket yönetmediğime göre fazlasına gerek yok dmi ama film izliyeyim netime gireyim belgelerimi ve bikaç prog saklıyayım yeter bana. : )
#23 - Eylül 14 2009, 20:15:48

Köpek ürür,
Kervan yürür.

hah öyle diyorsan 700 lirayada işe yarar pc bulabilirsin
#24 - Eylül 15 2009, 11:33:05

hah öyle diyorsan 700 lirayada işe yarar pc bulabilirsin

bulurum bulmasına da ne kadar dayanıklı olabilir ki! yapacağım şeyler o kadar ağır zorlayacak şeyler olmayabilir ama almışken biraz daha iyisi olabilir ha 700 vermişim ha 1350 vermişim aralarındaki fark 650 küsür bişey
#25 - Eylül 15 2009, 21:19:22

Köpek ürür,
Kervan yürür.

bulurum bulmasına da ne kadar dayanıklı olabilir ki! yapacağım şeyler o kadar ağır zorlayacak şeyler olmayabilir ama almışken biraz daha iyisi olabilir ha 700 vermişim ha 1350 vermişim aralarındaki fark 650 küsür bişey
Zenginiz :artis

 (6)
#26 - Eylül 16 2009, 01:33:09

bulurum bulmasına da ne kadar dayanıklı olabilir ki! yapacağım şeyler o kadar ağır zorlayacak şeyler olmayabilir ama almışken biraz daha iyisi olabilir ha 700 vermişim ha 1350 vermişim aralarındaki fark 650 küsür bişey

nerdeyse 2 katı (6) piyasadaki netbooklarda işini görür ayrıca aldığın her üründe en aşşa 2 yıl garanti muhakkak var. 2 yıldan sonrasıda allah kerim zaten =p
#27 - Eylül 16 2009, 13:22:23

nerdeyse 2 katı (6) piyasadaki netbooklarda işini görür ayrıca aldığın her üründe en aşşa 2 yıl garanti muhakkak var. 2 yıldan sonrasıda allah kerim zaten =p

çaktırma (6) içime sineni alacağım ben =p
#28 - Eylül 16 2009, 20:07:53

Köpek ürür,
Kervan yürür.

Üye:

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.