Alternatifim Cafe

Rock Müziği Dinlemeye Yeni Başlayanlar İçin

Discussion started on Rock

NovemberRain

Evet arkadaşlar böyle bir konu açma gereği duydum Rock müziği yeni dinlemeye başlayan arkadaşlarımız, kardeşlerimiz için.

Download'larına burdaki parçalardan başlasınlar istedim :)

En çok haz aldığınız, sürekli dinlediğiniz 15 (minimum) Rock & Metal parçayı yazalım.

Açılışı ben yapıyorum :)

Moonspell - Alma Mater
Pink Floyd - Another Brick In The Wall
Metallica - One
Metallica - The Unforgiven, The Unforgiven II
Metallica - Die, Die My Darling
Bright Eyes - Lover I Don't Have To Love
Greenday & Oasis - Wonderwall Boulevard
Guano Apes - Big In Japan
Helloween - Future World
R.E.M. - Losing My Religion
Nirvana - Come As You Are
Papa Roach - Last Resort
Red Hot Chili Peppers - Other Side
Savatage - Edge Of Thorns
Sum 41 - Still Waiting
H.I.M. - I've Crossed Oceans Of Wine To Find You

Aklıma geldikçede eklerim ;)
#1 - Nisan 05 2007, 10:36:38
« Son Düzenleme: Nisan 05 2007, 10:41:01 Gönderen: NovemberRain »

Konu açan arkadaşın yazdığı grupların çoğu başlamak için iyi..
onlar dışında önerebileceğim isimler ve parantez içinde özellikle iyi parçaları:

Bon Jovi (Always, This Ain't A Love Song, You Give Love A Bad Name)
Led Zeppelin (Babe I'm Gonna Leave You, Stairway To Heaven, Dazed and Confused, Kashmir)
Def Leppard (Love Bites, Hysteria, Bringing On The Heartbreak...)
Scorpions (Wind Of Cahnge, Still Loving You, A Moment In A Million Years)
Deep Purple (Black Night, Soldier Of Fortune, Demons Eye)
REM (Imitation Of Life, Losing My Religion, You Are In The Air)
RHCP (Californication albümü çok iyi, parça olarakda Around The World, Scar Tissue, ayrıca Get On The Top, Breakin The Girl)
Nirvana (The Man Who Sold The World, Where Did You Sleep Last Night)
Placebo (Without You I'm Nothing)

Bunlardan sonra daha sert olanlar;

Pink Floyd (ayrım yapamam..tüm şarkıları :) ama özellikle Dark Side of The Moon ve Wish You Were albümleri)
Queen (Bohemian Rapsody)
Dream Theater (Tears ve Orion coverları ve Space Dye Vest gibi süper parçalar)
Anathema (Angelica, Are You There)
Duran Duran (Come Undone, Ordinary World)
Guns'n'Roses (Welcome To The Jungle)
Iron Maiden (Dance of Death, Fear of The Dark, Hallowed By Thy Name)
Audioslave (Shadow On The Sun, Show Me How To Live, Cochise, I Am The Highway)
Dark Tranquility (Therein, Lethe, Hedon)
#2 - Nisan 05 2007, 14:37:15

NovemberRain

Teşekkürler komiksey. Evde olsaydım daha düzenli ve uzun bir liste çıkartıcaktım ama malum işteyim aklıma gelenlerin bir kısmını yazdım.
Zamanında az aramazdım böyle kimi dinlesem en çok hangisi dinleniyor, en güzel, en çok dinlenen parça hangisi diye :4
#3 - Nisan 05 2007, 14:44:37
« Son Düzenleme: Nisan 05 2007, 14:45:23 Gönderen: NovemberRain »

Önemli değil..ben de dinlediğim listeden yazdım..aklıma gelirse gene eklerim..işe yarar konu :okey
#4 - Nisan 05 2007, 14:49:17

arch enemy -- nemesis
blind guardian -- a past and future secret
children of bodom -- silent night bodom night
deep purple -- smoke on the water,soldier of fortune
dream theater -- tears, strange deja vu
guns n roses -- bütün şarkıları  :D
HIM -- join me in death
iced earth -- melancholy, i died for you, watching over me, consequences
in flames -- metaphor
iron maiden -- run to the hills, wasted years, fear of the dark
manowar -- master of the wind
metallica -- master of puppets
#5 - Nisan 06 2007, 11:50:50

ac dc - back in black,tnt,whole lotta rosie
arctic monkeys - the view from afternoon,still take u home
blind guardian - valhalla,mirror mirror,ashes to ashes,skalds & shadows,frutto del buio
children of bodom - bed of razors,bodom beach terror
eric clapton - layla,tears in heaven
gary moore - still got the blues
guns n roses - dead horse,patience,you could be mine,welcome to the jungle,paradise city,knockin on heaven s door(orjinali de olabilir - bob dylan),double talkin jive,dont cry(alternative benim seçimim orjinali de güzldr),november rain..
iron maiden - flight of icarus,hallowed by the name,be quick or be dead,the evil that men do,seventh son of seventh son,futureal,fear of the dark,wasted years,the trooper,run to the hills,blood srothers..
jimi hendrix - purple haze,all along the watchtower(orjinali de güzel -  bob dylan),castle made of sand,voodoo child,hey joe,foxey lady
john frusciante - anne,i will always be beat down,going inside,the past recedes,untitled 11,how deep is your love(bee gees),tiny dancer(elton john),murderers,the will to death,wonder woman
kiss - i wanna rock n roll all night,hotter then hell,god of thunder,i was made for loving you,forever
led zeppelin - all of my love,kashmire,black dog,d'yer Mak'er,going to california,heartbreaker,friends,since i 've been lovin you,tangerine,stairway to heaven,whole lotta love
manowar - hail and kill,metal daze,brothers of metal,emarald sword
megadeth - holy wars,hangar 18,1000 thousand times goodbye,peace sells
metallica - battery,creeping death,dyers eve,fade to black,harvester of sorrow,for whom the bell tolls,don't tread on me,master of puppets,metal militia,my friend of misery,of wolf and man,orion,pulling teeth,seek & destroy,the four horsemen,the shortest straw,struggle within,to live is to die,trapped under ice,ntil it sleeps,wherever i may roam
motörhead - ace of spades,eat the rich,stay clean,overkill,damage case,stone dead forever,tear ya down,the game,king of kings
nirvana - heart shaped box,lounge act,staw away,territorial pissing,pennyroyal tea,sliver,lake of fire(meat puppets)
pink floyd - high hopes,comfortably numb,money,mother,hey you,shine on you crazy diamond,goodbye blue sky,is there anybody out there,brain damage,on the run,welcome to the machine,have a cigar,what shall we do now,fearless,eclipes,wish you were here
queen - bohemian rhapsody,brighton rock,crazy little thing called love,fat bottomed girl,good old fashioned lover boy,innuendo,killer queen,love of my life,sail away sweet sister,sheer heart attack,show must go on,tie your mother down,we will rock you,we are the champions,who wants to live forever
rammstein - mann gegen mann,feuer frei,rosenrot,los,keine lust,morgenstern,america,benzin,mutter,stirb nicht vor mir
red hot chili peppers - blood sugar sex magik,breaking the girl,funky monks,give it away,i could have lied,if you have to ask,my lovely man,sir syhco sex,soul to squeeze,suck my kiss,the power of equality,theyre red hot,under the bridge,by the way,cabron,easily,parellel universe,road trippin,scar tissue,higher ground(stevie wonder),knock me down,my friends,tearjerker,21st century,death of a martian,make you feel better,storm in a teacup,torture me,fight like a brave
slayer - angel of death,black magic,dead skin mask,raining blood,south of heaven,the antichrist
tom petty & heartbreakers - mary jane s last dance,american girl
zz top - legs,sharp dressed man,bad to the bone
#6 - Nisan 06 2007, 16:56:42
« Son Düzenleme: Nisan 06 2007, 17:39:12 Gönderen: rockwithass »
imza kural dışı

rem- losing my religion, catapult, moral kiosk, everybody hurts sometimes, talk about the passion

rolling stones- paint it black, it's only rock 'n roll

uriah heep- the hanging tree, lady in black, who needs me

wasp- forever free, cries in the night

rammstein- sonne, rosenrot, ich will, ohne dich, feuer frei, amerika, mutter, du hast

placebo- twenty years, pure morning, every me every you, special needs, daddy cool

pink floyd- anorher brick in the wall, hey you, wish you were here goodbye blue sky

nirvana- smells like teen spirit, lithium,dumb, sappy, the half man i used to be, in bloom, i hate myself and want to die, heart shaped box, lake of fire, all apalogies, lounge act

metallica- one, nothing else matters, turn the page, unforgiven I-II, some kind of monster, the memroy remains, for whom the bell tolls, dyers eve, fade to black

megadeth- die dead enough, new world order, blackmail the universe, kick the chair, tears in a vial, truth be told

korn- twisted transistor, word up, thoughtless,

katatonia- my twin, i am nothing, saw you drown, deliberation

venom- sacrifice, 7 gates of hell

judas priest- electric eye, a touch of evil, rocka rolla

iron maiden- fear of the dark, aces high, where eagles dare, different world, phanom of the opera, hallowed by name, heaven can wait, the clairvoyant, murders in the rue morgue

hammerfall- glory to the brave albümü, ravenlord, eternal dark, back to back, hearts on fire ...

guns n' roses- you could be mine, november rain, welcome to the jungle, it's allright, yesterdays, paradise city

green day- basket case, boulevard of broken dreams, american idiot

evanescence- fallen albümü, anywhere, further away, field of innocence, lithium, sweet sacrifice, weight of the world

europe- open your heart, dreamer, final countdown, homeland, coast to coast

black sabbath- electric funeral, all moving parts, behind the wall of sleep, iron man

alice cooper-  no more mr nice guy, the man behind the mask, buried alive, love's a loaded gun

accept- mistreated, winter dreams, in the darkness

şimdilik bu kadar  :D
#7 - Nisan 19 2007, 18:01:34
« Son Düzenleme: Mayıs 18 2007, 16:33:14 Gönderen: frekanss »
Suskun bir tutkuyum ben.
Evde ocaksızım, savaşta kılıçsız.
Ve de hastayım kendi gücümden.

NovemberRain

Güzel olmuş arkadaşlar
Devam :)
#8 - Nisan 20 2007, 17:34:43

marilyn manson_great big white world,fight song,sweet dreams,angel with the scabbed wigs,teh nobodies,valentines day,teh beautıful people,love song,despesable teens,cake and somody,lamb of god,coma white,come black,saint,spade,para_noir,slutgarden

kurban_sarı çimeli mehmet ağa,göç,yine,hayvan,insanlar,yemen türküsü,içi boş

nine inch nails_closer,deep,angel,hurt,starfucker

radiohead_black star,no surprises,nice dream,creep,idioteuqe,ı alone,2+2=5,paranoid android,karma police

replikas_ömür sayacı,zift,gece kadar rahatsız etmiyor,

mnemic_deatbox,ghost,the silver drop

pentagram_1000 in the eastland,mezarkabul,sonsuz

#9 - Nisan 20 2007, 21:43:15
noktalı virgül

ark elinize sağlık güsel olmuşta bunları hepsini dinleyen yeni rokçı olmas ki zaten en iyileri yazmışsınız artık yeterli seviyede rokçı olur
#10 - Nisan 22 2007, 18:50:46

çilekeş  -  kendimden geriye,yok,ardıma hiç bakmadan,siyah,kürar,sorma
69 eyes -  perfect skin,devil,gothic girl
muse  -  exo politic, hysteria,in your world,sunburn
marly manson - beautiful people,the dope show,this is the new shit,tainted love
kurban  -  lambaya püf de,yosma,yine
demir demirkan -  belki,dayanmaz
#11 - Nisan 22 2007, 22:56:07
İmzanız kural dışı

_DaRkdreams_

Bohemian Rhapsody yeter ona
Uzatmaya gerek yok  ;)
#12 - Nisan 22 2007, 22:58:56

_BoDdAh_

Bir de Show Must Go On u dinlesin bea  :Ç
+
bir de High Hopes,Hey You,Comfortably Numb,Back in Black,tnt,Whole Lotta Rosie felan feşman birde Nirvana takılsın..  :sizo
#13 - Nisan 22 2007, 23:03:39

Daa çok Punk Rock ve Rock a yönelcekse

Nirvana - Come As You Are, Smells Like Teen Spirit, Lithium, Heart-Shaped Box, In Bloom, Rape Me, All Apologies

Rhcp - Scar Tissue, Can't Stop, Give It Away, Venice Queen, Otherside, They Are Red Hot, If You Have To Ask, By The Way, Cabron, Under The Bridge, I Could Die For You, Dosed, Throw Away Your Television, The Zephyr Song, Tear, Soul To Squeeze, Get On Top, Leverage Of Space, 21st Century, Save The Population...

Sex Pistols - Anarchy In The U.K., God Save The Queen, My Way, Pretty Vacant, Bodies, Did You No Wrong, _kısaca Never Mind The Bollocks albümünü dinleyin ama bu şarkılar en gsl şarkılarıdır

The Exploited - Punk's Not Dead, Beat The Bastards, Death Before Dishonour, U.S.A, Army Life, The Massacre, Dogs Of War, Fuck A Mod, Pschyco, Fuck The System

New York Dolls - We're In Love, Plenty Of Music, Punishing World, Take A Good Looks At My Good Looks

Ramones - My Brain Is Hanging Upside Down, Come On Now, Learn To Listen, Needles And Pins, Bet On The Brat, Surfing USA

The Offspring - Can't Repeat, Come Out And Play, Pay the Man, The Kids Aren't Alright, Original Prankster, Pretty Fly, Walla Walla, No Brakers

Blink 182 - Mutt, Another Girl Another Planet, First Date, Stroy Of A Girl, All The Small Thing,Dammit, Josie, Down, Feeling This

::yea ::yea ::yea ::yea ::yea
#14 - Mayıs 18 2007, 10:31:25
God Save The Sex Pistols

valla geneLde metaL müzigi dinLemeye yeni başLayanLar heavy dinLer..fakat bende ßir anormaLLik var sanırım..başLadıgımdan beri ağır müzikLer dinLiyorum.ve türkçe hiç dinLemem..izninizLe :)

Marduk - Panzer Division Marduk,Baptism By Fire,Seven Angels, Seven Trumpets,Glorification of the Black God,Burn my coffin,A sculpture of the night,Scorched Earth,Dracul Va Domni Din Nou In Transilvania,Accuser,Opposer,Darkness it Shall Be,Funeral Bitch,The Hangman Of Prague,Departure from the Mortals,Christraping Black Metal,The Black Tormentor Of Satan,Shut Up And Suffer,To The Death's Head True,Perish In Flames,Holy Blood, Holy Grail...

Dimmu Borgir - The Sacrilegious Scorn,The Sinister Awakening,Heavenly Perverse,Architecture of a Genocidal Nature,Progenies Of the Great Apocalypse,Devil's Path,Mourning Palace,Metal Heart,In Death´s Embrace,Hybrid Stigmata,Satan my master,The Chosen Legacy,Phantasmagoria..

Cradle Of Filth - Filthy Little Secret,Under Pregnant Skies She Comes,Nemesis,Buffy, The Vampire Slayer Theme,Vampire,Better to Reign in Hell,Fear Of The Dark,From The Cradle To Enslave,Hallowed By Thy Name,Her Ghost In The Fog,Devil Woman,Nymphetamine,Tonight In Flames..

Dark Funeral - King Antichrist,Call From The Grave,My Dark Desires,Satanic Blood,When Angels Forever Die,Evil Prevail...

Amon Amarth - Pursuit Of Vikings,Death In Fire,Asator,Ride for Vengeance,Beheading of A King,Once Sealed In Blood,As Long as the Raven Flies,A Fury Divine,And Soon the World Will Cease To Be,Sorrow Throughout the Nine Worlds,The Last With Pagan Blood,Valhall Awaits Me,Down the Slopes of Death,Where Silent Gods Stand Guard,Sabbath Bloody Sabbath,Gods Of War Arise,Eyes Of Horror,

Arch Enemy - Scream Of Anger,Carry The Cross,Dead Eyes See No Future,Diva Satanica,Enemy Within,Heart of Darkness,Aces High(Iron Maiden Cover),Burning Angel,Nemesis,Hybrids Of Steel...

Cannibal Corpse - Purifacation By Fire,Orgasm Through Torture,Fucked With A Knife,Hammer Smashed Face,Murder Worship,Die Mother Fucker,Endless Pain (Kreator Cover),Blood Drenched Execution,Savage Butchery,

Children Of Bodom - Angels Don't Kill,Touch like angel of death,Lake Bodom,Mask Of Sanity,In Your Face,Kissing the Shadows,Aces High (Iron Maiden Cover),Needled 24/7,Powerslave (Iron Maiden Cover)...

Dark Tranquillity - Lost To Apathy,The Gallery,Out Of Nothing,Nothing To No One,Of Melancholy Burning,One Thought,Mind Matters,The Poison Well,

Deicide - The Stench of Redemption,Imminent Doom,Conquered by Sodom,Dead By Dawn,Death To Jesus,In Torment In Hell,Oblivious to Evil,Children of the Underworld,When Satan Rules His World,Homage For Satan...

In Flames - Dead End,Pacing Deaths Trail,End Of Things,Trigger,Only For The Weak,Touch of Red,Man Made God,My Sweet Shadow,Take This Life,The Hive,

Kalmah - Heritance Of Berija,The Black Waltz,Moon of my Nights,The Groan Of Wind,Heroes to Us,Skin O' My Teeth,Bird Of Ill Omen,Cloned Insanity,Dance of the Water,Using the Word,Doubtful about it All,They Will Return,With Terminal Intensity,Withering Away,Bitter Metallic Side,Defeat,Evil In You,Man With Mystery,Suodeth,My Nation,Human Fates,The Blind Leader,To The Gallows,The Third, The Magical,Black Roija,Burbot's Revenge,Man Of The King...

Mayhem - Rape Humanity with Pride,Ancient Skin,Visual Aggression,My Death,Freezing Moon,Funeral Fog,Dark Night of the Soul,Fall Of Seraphs...

Morbid Angel - Beneath the Hollow,Day of suffering,Maze of Torment, God Of Emptiness...

Obituary - Infected,Dead Silence,Stinkupuss,Turned Inside Out,Cause Of Death,Kill For Me...

Napalm Death - Eyes Right Out,Twist The Knife,Forewarned Is Disarmed,Vermin,Well All Is Said And Done,So Sad,Nazi Punks Fuck Off...

Slayer - Angel Of Death,Black Magic,Born To Be Wild,Dead Skin Mask,Here Comes The Pain,Killing Fields,South of Heaven,Epidemic,Seasons in the Abyss...

Sodom - Frozen Screams,Lead Injection,Masquerade In Blood,Incest,Deadline,Genocide,Magic Dragon,Agent Orange...

Venom - Death & dying,Skeletal Dance,A Good Day To Die,Assassin,Countess Bathory,Hours of darkness,Flat Line,Die Hard,Raise the Dead,Don't Burn The Witch,Welcome To Hell,Prime Evil,Blessed dead...

ßenden ßu kadar.. :D yaLnız ßunLar size ßiraz ağır geLir :)
#16 - Mayıs 29 2007, 02:45:31
Hey, you wanna go crazy tonight!
Let me hear you shout and scream

Buda mı kural dışı?

Evilcm farkındaysan metal demiyo rock dio  :D
#17 - Haziran 03 2007, 16:10:30
God Save The Sex Pistols

ağırdan başlamamak lazım ..

eğer hiç metal rock dinlemeyen bir kişi direk Death metal, brutal scream ve black metal den başlarsa çabuk sıkılır .

ilk olarak Muse, Placebo albümlerini indirsin .. yavaş yavaş Metallica , Judas Priest, Nightwish, Iron Maiden albümleriyle kendinden geçsin ..

Metalcore dinlesin az Bullet for my valentine albümleri iyi gider ..

ve Brutal scream olayına Children of Bodom la başlayabilir ..

Dimmu borgir, cradle of fith, six feet under, burzum, !T.O.O.H! vs. iyi gider .. ve bunlardan sonra gitar sesi duymadan uyuyamaz hale gelir ;P
#18 - Haziran 03 2007, 16:23:04
A child: What is democracy?
RTE: It must have sometihng to distribute coal when the election season comes..

saol komiksey...
rica ederim..daha yazıcak çok parça vardı ama ilk başta dendiği gibi yeni başlayanlar için onlar iyidir..
#19 - Haziran 03 2007, 17:11:18

Evilcm farkındaysan metal demiyo rock dio 

iki türdede enstrumanlar aynı :) metaL rock fark yapmaz :) iki türde kardeştir :) ama bazı PUNK'cıLar ayrı tutuyor.. No_Future diğer arkadaşLarın yazdıkLarına bak nerdeyse hepsi metaL..

ağırdan başlamamak lazım ..

eğer hiç metal rock dinlemeyen bir kişi direk Death metal, brutal scream ve black metal den başlarsa çabuk sıkılır .

ilk olarak Muse, Placebo albümlerini indirsin .. yavaş yavaş Metallica , Judas Priest, Nightwish, Iron Maiden albümleriyle kendinden geçsin ..

Metalcore dinlesin az Bullet for my valentine albümleri iyi gider ..

ve Brutal scream olayına Children of Bodom la başlayabilir ..

Dimmu borgir, cradle of fith, six feet under, burzum, !T.O.O.H! vs. iyi gider .. ve bunlardan sonra gitar sesi duymadan uyuyamaz hale gelir ;P

hakLısın Chosen0ne..ama ben anormaL'im :) ben ßöyLe başLadım ßöyle devam ediyorum :)

#20 - Haziran 04 2007, 00:47:00

Buda mı kural dışı?

bn rock dinlemeye ilk enter shıkarı ile başladım walla.......
#21 - Haziran 06 2007, 13:33:08
save me from myself!! you cannotkill what you did not create!!

NovemberRain

Bu konu epeyi arkalarda kalmış ya bi el atalım :P
#22 - Haziran 14 2007, 13:45:39

iki türdede enstrumanlar aynı :) metaL rock fark yapmaz :) iki türde kardeştir :) ama bazı PUNK'cıLar ayrı tutuyor.. No_Future diğer arkadaşLarın yazdıkLarına bak nerdeyse hepsi metaL..

Punkların metallere bi garezi yoktur hippielere vardr  :Ç
#23 - Haziran 14 2007, 23:14:55
God Save The Sex Pistols

_DaRkdreams_

Punklar progresif rock ı sevmez  :artis

Sex pistols- Road runner ( çok abarttım  (6) ) ,Holiday in the sun,pretty vacant,Queen,U.K  (6) bodies falan filan dinlesinler...Extradan my way ide öneririm...İyi alga geçmiş sid vicious (R.I.P) abimiz  :Ç
Bad religion - Sorrow,let them eat war,human face (kısaltıyorum yazamam  1 saat ) ,punk-rock song , infected,american jesus ,this is hell  :sizo falan dinlesinler...ehem sonra
Ramones - Blitzkrieg bop ,sheena-judy falan  :Ç
Distillers-the young,hunger,drain the blood,dismantle me,HATE ME,i'm revenant,L.A girl ve favorin Sick of it all kesin dinlesinler  :sizo
Fury-space love
falan filan
uzar gider liste  :yah :nohashas
#24 - Haziran 15 2007, 13:11:23

Punkların metallere bi garezi yoktur hippielere vardr  :Ç

birbirimize ne garezimiz oLabiLirki :) hepimiz kardeş sayılırız :D
#25 - Haziran 17 2007, 21:32:14

Buda mı kural dışı?

Üye:

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.